مهمترین تاثیرات بازاریابی محتوا در برندینگ

در نمایشگاه بین المللی امسال که مورخ ۱۰ تیرماه برگزار شد افتخار داشتم مدعو شرکت نیک سگال گروپ باشم و درباره تاثیرات بازاریابی محتوا بر برندسازی شرکتها گفتگو و سخنرانی داشته باشم.

مهمترین مواردی که در این کارگاه آموزشی مطرح کردم این موارد بودند:

  • محتوا چیست؟
  • بازاریابی چیست
  • برند چیست؟
  • چگونه بازاریابی محتوا برندینگ را تحت تاثیر خود قرار میدهد؟
  • محتوای برند شده یا محتوای برند چه فرقی دارد؟
  • محتوای خوب چه ویژگیهایی دارد؟
  • –          …

در مدت زمان ۱٫۵ ساعته سخنرانی تلاش کردم با ارتباطی که از حاضرین گرفتم گفتگوهایی دوطرفه داشته باشیم و نظرات دوستان را نیز جویا شده و درباره آنها بحث و گفتگو کنم.

همچنین در بحث اهمیت داده های مشتریان و لزوم داشتن استراتژی هایی برای مارکتینگ اختصاصی ؛ کتاب ارزشمند گنج پنهان را نیز معرفی کردم و که خودم قبلا آنرا خوانده ام و بسیار دوست میدارم و نکات فراوانی از آن آموختم.

چند دقیقه از فیلمهای ضبط شده سخنرانی را تقدیمتان میکنم

در آخر نیز تحلیل هایی بر رسوب و رسوخ و حضور برندها در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و همچنین فرصتها و تهدیدهای محتوای برند و ضد برند در نتایج ارگانیک جستجوهای گوگل داشتیم.

امیدوارم توانسته باشم دیدگاه و چشم انداز و روشسهایی را به عزیزان شرکت کننده تقدیم کنم.
بخش هایی از گفتارها و توضیحاتی در مورد آنها را نیز ضمیمه این محتوا میکنم.

متشکر میشوم نظرات ارزشمند شما بزرگواران را بدانم.

لطفا این مطلب را برای دوستان خود ارسال کنید

Post Your Comment Here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + بیست =